کد خبر : 10448
تاریخ : 28 فروردین 1403 - 13:51

اجرای “طرح نور”،جهت تأکید بر رعایت عفاف و حجاب در استان البرز اجرا می شود

اجرای “طرح نور” در استان البرز به گزارش خبرنگار خبری رواق البرز، جلسه هماهنگی طرح نور استان البرز با حضور سرهنگ موسوی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز و نمایندگان نهادهای متولی و همچنین با حضور لیلا اکبری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد. سرهنگ […]

اجرای “طرح نور” در استان البرز

به گزارش خبرنگار خبری رواق البرز، جلسه هماهنگی طرح نور استان البرز با حضور سرهنگ موسوی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز و نمایندگان نهادهای متولی و همچنین با حضور لیلا اکبری مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد.

سرهنگ موسوی ضمن تأکید بر رعایت عفاف و حجاب بر لزوم تعامل و همفکری و مشارکت سازمان های تاثیرگذار دولتی در اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۴۰۳ در سطح استان اشاره کرد.

لیلا اکبری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی در حاشیه این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت سازمان تبلیغات در این زمینه افزود: تمام مجموعه های بانوان و مردمی و مبلغات این استان آمادگی کامل در خصوص مشارکت در این طرح را داشته و آماده ارائه نظرات و ایده های خود هستند.

 

اجرای “طرح نور”،جهت تأکید بر رعایت عفاف و حجاب در استان البرز اجرا می شود | رواق البرز