کد خبر : 10433
تاریخ : 14 فروردین 1403 - 12:48

برگزاری جشن روزه اولی ها در مسجد جامع اشتهارد

جشن روزه اولی ها در مسجد جامع اشتهارد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبر رواق البرز این جشن با حضور حجت الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد برگزار گردید. حجت الاسلام هادی امام جماعت مسجد جامع با اعلام این خبر گفت: این جشن همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) و صرف افطاری و […]

جشن روزه اولی ها در مسجد جامع اشتهارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر رواق البرز این جشن با حضور حجت الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد برگزار گردید.

حجت الاسلام هادی امام جماعت مسجد جامع با اعلام این خبر گفت: این جشن همزمان با سالروز میلاد امام حسن (ع) و صرف افطاری و با حضور بیش از ۶۰ نفر از پسران و دختران روزه اولی در مسجد جامع شهرستان اشتهارد برگزار شد.

وی در ادامه گفت: برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط، شادابی و تشویق دانش‌آموزان به انجام مبانی دینی است و آماده سازی فکری دانش آموزان برای آغاز اولین سال از تکلیف روزه داری و ادامه آن در طول سال های زندگی بر اساس آیین دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام هادی در پایان عنوان کرد: دانش‌آموزان به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه و پدران و مادران آینده جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برای نظام تعلیم و تربیت برخوردار هستند که امیدواریم برگزاری این گونه مراسم در جهت ارتقای اعتقادات دینی آنان منشأ خیر و برکت باشد.

برگزاری جشن روزه اولی ها در مسجد جامع اشتهارد | رواق البرز