کد خبر : 10345
تاریخ : 3 اسفند 1402 - 10:39

تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی به همراه فرزندان در روز نیمه شعبان برگزار میشود

تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت صاحب الزمان عج الله با همت جمعی از ستادها و مجموعه های مردم نهاد و سازمانها با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری رواق البرز، این تجمع در قالب پویش امید آینده همزمان با ولادت صاحب الزمان عج الله با همت جمعی از ستادها ، مجموعه های مردم نهاد و سازمانها با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار می شود.

این پویش با هدف آشنایی نسل امروز با مقوله فرهنگ انتظار و مهدویت و به منظور اعلام آمادگی برای جریان سازی مهدویت و انتظار انجام شده و در قالب حضور پرشور مادران ایمانی و غیور شهرستان کرج که با کالسکه های کودکان شیرخواره دلبند خود در بلوار امامزاده حسن علیه السلام؛ خواهد بود.

شایان ذکر است، از جمله برنامه های این مراسم همخوانی سرود پرشور حماسی همچون “سلام فرمانده از امید آینده” از طرف مادران، نقاشی ۲۰ متری ، بازی های متنوع کودکانه برای امیدهای آینده خواهد بود. این دعوت عمومی از ابتدای بلوار امامزاده حسن(ع) به سمت صحن جدید مصلی امام خمینی(ره) با حضور مادران و کودکان دلبند آنان همراه است.

 

استقرار ۳۰ موکب خدمت رسانی در جریان برپایی پویش امید آینده

از دیگر برنامه های محوری این پویش ایمانی و معنوی، برپایی ۳۰ موکب خدماتی، تبلیغی، فرهنگی، آموزشی و … است. همچنین سه موکب پذیرایی در آستان مصلی امام خمینی(ره) با هدف خدمت رسانی برپا می شود. گفتنی است، قرائت میثاق نامه عهدی با امام زمان(عج) از دیگر برنامه های مورد نظر در این پویش است.

تجمع و رژه کالسکه ای مادران کرجی به همراه فرزندان در روز نیمه شعبان برگزار میشود | رواق البرز