کد خبر : 10344
تاریخ : 14 فروردین 1403 - 12:50

برگزاری نشست هم اندیشی امامان محله اشتهارد

نشست هم اندیشی امامان محله شهرستان اشتهارد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبر رواق البرز این نشست با حضور حجت الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از امامان محله در مسجد باب الحوائج(ع) اشتهارد برگزار گردید. حجت الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد با اعلام این خبر گفت: این جلسه با موضوع […]

نشست هم اندیشی امامان محله شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبر رواق البرز این نشست با حضور حجت الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از امامان محله در مسجد باب الحوائج(ع) اشتهارد برگزار گردید.

حجت الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد با اعلام این خبر گفت: این جلسه با موضوع جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد، مدارس و دیگر اماکن عمومی و در راستای برطرف شدن شبهات مطرح شده در ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این ایام دشمن با انجام هجمه سنگین تبلیغاتی بر علیه انقلاب و نظام، سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام دینی دارد لذا تنها راه مقابله با این تبلیغات دشمنان، برگزاری کرسی ها و نشست ها روشنگری است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: این جلسات به صورت دو هفته یک بار برگزار شده و هر جلسه نیز در جهت هم افزایی بین گروه و اختصاص به مسائل مهم مطرح شده روز دارد.

 

برگزاری نشست هم اندیشی امامان محله اشتهارد | رواق البرز